-BİTENLER-


Merhaba lokumlar, bugün size uzun süredir kullanıp bitirdiklerimi anlatacağım. Aralarında memnun kalıp tekrar almak istediklerim de var, yanına yaklaşmam dediklerim de. Hadi o zaman başlayalım :)

1. REDIST MILK&RUN HONEY SAÇ ŞEKİLLENDİRİCİ KÖPÜK



Çok ama çok memnun kaldığım bir saç ürünü oldu. Kokusu enfes, kullanımı çok kolay. Banyodan çıktığımda çalkalayıp avucuma sıkıyorum sonrasında da saç uçlarıma sürüyorum. Çabucak açılan, milkshake kokan saçlara kavuşuyorum. Tekrar alacağım kesinlikle. Fiyatı 10-15tl arası.

2. URBAN CARE EXTREME RESIST REPAIR ŞAMPUAN VE SAÇ MASKESİ



 Bu ürünler yeni çıkan Urban Care serisi. Ben Watsons Instagram sayfasındaki çekiliş ile kazanmıştım. Urban Care markasının Argan yağlı serisini kullandığımda ne kadar sevmediysem bu seriyi o kadar çok sevdim. Memnun kaldığım ürünler oldu. Watsonslarda ve Gratislerde bulabilirsiniz. Tekrar alabilirim.

3. SCHWARZKOPF GLISS SIVI SAÇ KREMİ

                                                         

Güya 10 kat derine bakım yapıyor, saçlara parlaklık veriyor, saçın kolay açılmasını sağlıyor vs. vs. ancak hiçbir vaadini yerine getirmedi. 10tl olduğu için denemek için almıştım ama hiç memnun kalmadım. Bir sıvı saç kreminin en büyük amacı saçın kolay açılmasını sağlamak ve bakım yapmaktır bence. Maalesef canım, sınıfta kaldın.


 4. NEUTROGENA MAKYAJ TEMİZLEME SUYU



Memnun kaldığım hatta çok sevdiğim ürünlerden bir tanesi daha. Makyaj temizleme suyu benim için olmazsa olmaz, bu yüzden de yapısına çok önem veriyorum. Garnier, Loreal, Nivea ve Otacı markalarının makyaj temizleme sularını kullanmış biri olarak bence en iyisi Neutrogena ve Otacı. İki markayı bittikçe dönüşümlü olarak kullanıyorum.


 5. PALMOLIVE AROMA THERAPY DUŞ JELİ



İçerisinde Ylang Ylang öz yağı ve İris özü olan bu duş jelinin kokusuna bayılıyorum! O kadar güzel köpüren bir duş jeli ki. Kokusu saatlerce kalıyor, tüm banyoyu mis gibi kokuyor. 2-3 şişe bitirdim, daha da alırım.

 6. YVES ROCHER REPARATION SERİSİ



Serinin hem şampuanını, hem kremini hem de yağını kullandım. Güzel mi güzel ancak mükemmel değil. İndirim zamanında alıyorum. İçeriğinin bitkisel olması en büyük artısı.

 7. HC HAIRCARE COMPLEX SAÇ SERUMU



Bayılarak kullanıp bittiğinde çok üzüldüğüm ürünlerden biri. Saçlarımın sağlıklı uzamasını sağladığını kesinlikle söyleyebilirim. Haftada 1 kez banyo öncesi tüm saçıma sürüp 2-3 saat bone takıp bekletiyorum. Ardından duşa girdiğimde bile saçlarımın kolayca açıldığı, parladığı belli oluyor. Kırılmalarımı azaltıp hızlı uzattı. Saçınızda ısıdan, boyadan vb. dolayı yanık veya kepek, saç dökülmesi, kaşıntı gibi problemler varsa kesinlikle öneririm. Kendi internet sayfasından satın alabilirsiniz.



Yazımın sonuna geldik, sorularınızı yorum bırakabilirsiniz. Çok öptüm :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar