Aloe Vera bitkisini makyajda nasıl kullanırım?

Kızlar merhaba, size çok seveceğinizi düşündüğüm önemli tüyolar vereceğim. İlk önce evinizde mutlaka bir Aloe Vera bitkisi bulunmalı. Çünkü inanılmaz faydaları var... Özellikle cilt bakımında. Yara etrafındaki kan dolaşımını arttırdığı ve iyileşme süreçlerini belirgin olarak hızlandırdığı için yanık ve yaralarda mutlaka kullanmalısınız. Dün elimi maşadan çok kötü şekilde yaktım, bir parça Aloe Vera yaprağı kopardım ve ortadan ikiye ayırarak jel kısmını 1 saat kadar yanan yerin üstüne koydum. Sabaha kadar ne acısı kaldı ne su topladı ne de iz kaldı! Sadece hafif kızarıklık vardı o da artık geçti.

Aynı zamanda sivilcelere çok iyi geliyor, kızarıklığını ve şişliğini alıyor. Geceden sivilcelerinizin üzerine sürün, sabah etkisini fark edeceksiniz.

Pekiiiii saçınızda kepek mi var? Saç deriniz kaşınıyor ve pul pul dökülüyor mü? Saç derinize banyodan 1 saat kadar önce jeli masaj yaparak uygulayın, ardından içerisinde Aloe Vera bulunan bir şampuanla yıkayın. Birkaç güne şikayetlerinizden eser kalmayacak.

Şimdi gelelim 'Aloe Vera bitkisini makyajda nasıl kullanırım?' sorusuna.

1. Kaşlarınızı sabitlemek için hem bakım yapacak hem de sabitleme işlevi görecek olan aloe vera jelini parmağınıza alarak kaşlarınıza sürün. Jel kuruyup katılaşmadan kaş tarağı ile kaşınıza şekil verin. Birkaç saniye sonra jel sertleşecek, kaşlarınız sabitlenecektir. Aynı zamanda da kaşlarınız gürleşecektir.

2. Geniş gözeneklere sahipseniz ve makyaj öncesi gözenek küçültücü baz kullanıyorsanız Aloe Vera jeli yine işinize yarayacak. Benim gözeneklerim geniş olduğundan kullandığım makyaj bazının ve fondötenin gözeneklerime dolup tıkamasını istemiyorum. Makyaj öncesi tüm cildime jeli sürüyorum, yuvarlak makyaj pamuğu ile fazlalıkları alıyorum. Yanak çevremdeki gözenekler jelin kurumasıyla birlikte daha küçük gözüküyor. Jel, aynı zamanda kurudukça cildimi gerdiği için kırışıklık oluşumunu da engelliyor. Bu germe rahatsız edici değil kesinlikle. Aloe vera'nın sivilcelere iyi geldiğini söylemiştim. Sivilceler de yok oluyor. YANİ 1 ALOE VERAYLA 3 FAYDA.

3. Kirpikleriniz mi dökülüyor? Rimel kullanmaktan korkar mı oldunuz? Siyah hint yağı ile aloe vera jelini küçük bir kapta karıştırın. Temiz bir rimel fırçasına bu karışımı alın. Ardından rimel uygularmış gibi kirpiklerinize uygulayın. (Bazı aktarlarda siyah hint yağı yerine renksiz hint yağı var, hangisini kullanmak istediğiniz sizin tercihiniz. Siyah ile renk vermiş olursunuz.) Kirpikleriniz hem gürleşecek hem de rimel sürmüşcesine kıvrık ve uzun olacaktır.



DENEYİN, PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ :)

Yorumlar

  1. Evimde bulundurduğum aloeverayı sadece cilt nemlendirmede kullanıyordum. Makyaj ve saç bakımı konusundaki tavsiyelerinizi kesinlikle deneyeceğim. Bu faydalı paylaşımınız için çok teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar