Maybelline Instant Anti-Age Kapatıcı

Merhabalarr, ülkemize yaklaşık 1 ay önce gelen, benim de gelir gelmez aldığım Maybelline kapatıcısından bahsedeceğim bugün. Bendeki Nude rengi. İlk aldığımda koyu gelmesinden endişelenmiştim ancak göz çevremle bütünleşti. Çok memnun kaldığım koyu gözaltı halkalarını kapatan bir ürün.Gerçekten de bahsedilenler kadar varmış dedim :) Kapatıcı olmasına rağmen yapısı incecik. Benim cildim karma/yağlı, göz çevremde de cildim de en az yağlı bir ürün kullansam hemen yağ butonlarım artar. Ancak bu üründe hiç böyle bir problemle karşılaşmadım. Ayrıca çizgilere dolmadı, uzun saatler boyunca sabit kaldı. Çok doğal bir görüntü veriyor, makyaj yapmadığım günlerde de gözaltıma ve bazı kızarık bölgeye uygulayıp çıkıyorum.




Süngerli olması hem çok iyi hem kötü. İyi tarafı başka bir aparat kullanmaya gerek yok, kendi süngeriyle yayıyorsunuz. Kötü tarafı ise hijyen konusu. Ama tabi ki bunu değiştirmenin bir yolu var. Süngeri çıkarabiliyorsunuz. İlk başlarda yırtılmasından, bir daha kullanılamamasından korkmuştum ki boşunaymış. Yıkayıp gayet güzel kullanıyorum. Bence mutlaka yıkanması gerekiyor. Sonuçta o süngere far, göz kalemi ve daha birçok kalıntı bulaşıyor. Göz çevresi de hassas olduğundan dolayı korkmadan çıkarıp yıkayabilirsiniz.

Sonuç olarak, indirim zamanları 15-16tl civarına iniyor. Alın, aldırın pişman olmazsınız diyorum ben :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar