2016 CERENİN EN İYİLERİ ÖDÜLLERİ - 15 ÜRÜN

    Merhaba! Şimdi size benim kullanıp çoook memnun kaldığım ürünlerden bahsedeceğim. Öncelikle belirtmeliyim ki benim cildim karma/yağlı, sivilce problemim var. O yüzden cilt bakımı tavsiyelerim sadece bu gruba yönelik.

   Cilt ve saç bakımı ürünlerinden GERÇEK FAYDA sağlayacağınızı düşünüyorum. Kozmetik ürünlerini ise severek kullanacağınızı düşünüyorum. Eminim ki sizlerden de 'Aa evet ben de kullanıp çok memnun kalmıştım'ları duyacağım. Hadi bakalım 2016'nın En İyilerine ödüllerini verelim.


                                         1. Hc Hair Care Saç Problemlerine Karşı Bitkisel Bakım Kompleksi - Complex


                                                                      

Ürün Vaadleri;


  • 6 farklı etkisi ve patentli formülüyle saçın sağlığının korunmasına ve saç sorunlarının çözümüne yönelik hazırlanmış bir bakım ürünüdür.
  • Saç için gerekli yağ ve nem dengesini sağlar.
  • Saçları besleyerek güçlendiren aktif bileşenler sayesinde dökülmenin önlenmesine ve saç uzama hızının artmasına yardımcı olur.
  • Kepeğin ve saç derisindeki kaşıntının giderilmesinde etkilidir.
  • Yıpranmış saçları onarır, canlı, parlak ve sağlıklı bir görünüm kazandırır.
HEPSİNİ YERİNE GETİRDİ. SAÇLARIM DAHA HIZLI UZADI, GÜRLEŞTİ VE DAHA SAĞLIKLI GÖZÜKTÜ.

Nasıl uyguladım?

Ürünü saç diplerime ve uçlarıma(tüm saça oluyor yani :)) haftada 2-3 kez uygulayarak 2-3 saat beklettim. Ardından şampuanla yıkadım.

İncelemek ve satın almak için;

                                            https://www.sacbakim.com/urunler/hc-complex


                                                              2. NYX HD Fondöten




Günlük çok severek kullandığım, kamerada kusursuz görünümü elde etmek için üretilmiş bir fondöten. Ciltteki kusurları kapatıyor ve hafif yapılı. Kamerada parlama yapmıyor. Uygun fiyatlı en iyi fondöten bence. 

İncelemek ve satın almak için; 


3.Dermapeel İpek Yüz Kesesi


Yüzdeki ölü derileri arındıran, bunu yaparken de zarar vermeyen nadir yüz keselerindendir kendisi. Fiyatına göre performansı çok başarılı. İndirimde Eve'den 2.45tl'ye almıştım. Banyonuzda mutlaka bulunması gereken bir ürün. Ben banyoyu iyice saunaya çevirip açılan gözeneklerimi ilk önce yüz yıkama jelimle temizliyorum. Ardından SABUNSUZ, JELSİZ sadece ıslak haliyle keseyi yapıyorum. Siyah noktalara da çok iyi geliyor. SİVİLCELİ, TAHRİŞ OLMUŞ, YANIK CİLDE KESİNLİKLE UYGULAMAYIN!

Nereden Satın Alabilirsiniz?

Gratis, Eveshop gibi mağazalarda satılıyor.


4. Kalyon Tırnak Sertleştirici Oje 

Çabuk kırılan, güçsüz tırnaklarınız varsa bu ürün tam size göre! Haftada 2-3 kez uygulanması gerektiği yazıyor ancak ben her oje öncesi sürüyorum. Gerçekten tırnaklarımı sertleştirdi. Tabi sadece bu ürünle olmadı. Bu ürün destekleyici oldu. Ayrıca her aklıma geldiğinde badem-limon-susam-zeytinyağı karışımlarını da uyguluyorum. 
Fiyatı 5-6tl civarı. Çoğu yerde satılıyor.


5. RT 2 Miracle Mini Eraser Sponges


Aldığımdan beri çok severek kullanıyorum. Çok kullanışlılar. Gözlaltı, burun kenarları, büyük süngerin erişemediği her alana erişebiliyorlar. Dokusu, yumuşaklığı harika. Makyaj yapıyorsanız özellikle gözaltı kapatıcısı kullanıyorsanız mutlaka elinizde olmalı.


6. Sheida Cosmetics Endless Youth Göz Çevresi Serumu
 
Gözaltlarımda belirgin morluklar, koyu halkalar şükür ki yok. Ancak ufak tefek koyu halkaları da çok iyi tedavi ettiğini söyleyebilirim. 1buçuk aydır düzenli olarak sabah akşam kullanıyorum ve şunu kesinlikle söyleyebilirim; göz çevrem daha aydınlık! Kullandığım gözaltı kapatıcıları serumun üstünde pürüzsüz duruyor. İnce çizgileri de tedavi etme özelliği var.

Nereden satın alabilirsiniz?

CosmoShe mağazaları, Pinocosmetic mağazaları, Tshop mağazaları, İstanbul 

METRO CITY BOYNER, ATAŞEHİR BRANDIUM BOYNER ve CAPITOL BOYNER mağazaları, ayrıca sheidakozmetik.com alışveriş sitesi.



7. Emily Dudak Kalemleri

Golden Rose markasının alt markası olan Emily en uygun fiyata bulabileceğiniz en geniş renk skalasına sahip olan en güzel dudak kalemi. Renkleri birçok pahalı markanın rujlarına muadil. Yumuşacık dokusuyla tam mat ruj performansı!

Nereden Satın Alabilirsiniz? 

Fiyatı parfümerilerde 2tl, Golden Rose mağazalarında 2tl civarı, Gratis, cosmetica.com.tr 'de 2.30tl gibi değişiyor.


8. Note Mineral Gözaltı Kapatıcısı
Pudralı, en koyu halkaları morlukları bile kapatan bir kapatıcı. İçerisinde mineraller olduğu için göz çevresine zararı diğerlerine oranla daha az. Spf 15 içeriyor. Bende herhangi bir irritasyon veya yağ butoncuğu oluşturmadı. Aydınlık görünüm veriyor. Fiyatı indirim zamanlarında 16-17tl'ye düşüyor.


9.Urban Decay Far Bazı


Farı saatlerce tutan, aynı zamanda göz kapağını nötrleyen çok başarılı bir far bazı. Nokta kadar almanız yetiyor. Bendeki deluxe boyu.. Yani yakın zamandaki Damla Kalaycık koduyla Urban Decay sitesinden aldığım Vice rujumla gelen küçük boy. Bayaaa da bereketli ona rağmen :)
Fiyatı: 79tl


10. NYX Beauty School Dropout Alumni Paleti



Bu palet için söyleyeceklerim sabaha kadar sürer ama kısaca; EF SA NE!
Bir makyajkoliğin sahip olması gereken her şey içinde. Konuya şöyle başlamak isterim;
Kontür seti(2 adet-biri beyaz biri sarı tonlu- highlighter),
4 çok güzel renk allık,
40 adet krem yapıda ruj(kesinlikle yapış yapış lipgloss değil),
Ve 69 adet pigmentasyonu çok başarılı hem mat hem simli hem sedefli yapıda far mevcut.
Tozutan ve uçuk fiyatlarda The Balm paletleri almak yerine 159tl verip tüm ihtiyaçlarınızı tek elde toplayan bu paleti almanızı tavsiye ederim. Tabi ki sizin tercihiniz, unutmayın ki ben burada kişisel düşüncelerimi yazıyorum. 


11. Cecile Likit Mat Ruj Serisi


Renk skalasını çok beğendiğim kalıcı ve dudağı kurutmayan bir mat ruj serisi.


12. Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes- Créame de Nude

Göz kapaklarıma mutlaka her makyajımda uyguluyorum. Sabahtan akşama kadar kalıcı, aydınlık bir görünüm veriyor. Bazen far altı baz olarak kullanıyorum.


13. Catrice Brow Lifter& Highlighter 



Rossmann'larda satılan Catrice markası fiyat-performans açısından başarılı bulduğum markalardan.
Yine sevdiğim bir ürünü; bir tarafı pembe tonlu kapatıcı, bir tarafı rose gold ışıltılı highlighter kalem. Düşük kaşlarınız varsa, kaşlarınızı belirginleştirmek istiyorsanız, göz pınarlarınızda aydınlık görünümü seviyorsanız pembe kapatıcı kısmını kaş altına-göz pınarlarına uygulamalısınız. Highlighter kısmını ise ben heryere uyguluyorum açıkçası. Kaş altına, göz pınarlarına, elmacık kemiklerinin üstüne, burun ve dudak üstüne vs...

Fiyatı:15tl


14. Sheida Cosmetics Maskara


Uygun fiyatlı en sevdiğim maskara. Temiz içerikli oluşu, kirpiklere hacim vermesi ve simsiyah olması çok başarılı.

İçeriğinde bulunan aktif özler:
SENEGAL AKASYASI : Ürünü ısıya dayanıklı hale getirip kalıcı olmasına destek sağlar.
HURMA YAĞI : Anti-oksidandır.
MİMOZA : Antibakteriyel, anti-mikrobiyal, mantar önleyici, koyulaştırıcı (kökler ve sakız), iltihap giderici, yatıştırıcı.
PİRİNÇ MUMU : Pirinç özü.
SEBZE MUMLARI : Besleyici sebze özleri konsantresi.

Nereden Satın Alabilirsiniz?

CosmoShe mağazaları, Pinocosmetic mağazaları, Gratis, Eveshop, Watsons, Tshop mağazaları, İstanbul 

METRO CITY BOYNER, ATAŞEHİR BRANDIUM BOYNER ve CAPITOL BOYNER mağazaları, ayrıca sheidakozmetik.com alışveriş sitesi.


                                      
                                          15. Atelier Rebul Sivilce Önleyici Bakım Jeli ve Losyon



Kullanmaya başlayışımın 3.günü, ancak şunu söylemeliyim ki BENİM GİBİ GÖZENEKLERİ AÇIK OLAN BİRİNİ ŞOKE EDECEK ÜRÜNLER. Gözeneklerimi bu kadar çok ve uzun süre sıkılaştıran hiçbir ürün görmedim, duymadım. (Çokça ürün kullandığımı söylemeliyim) Birçok ürün sadece ilk dakikalarda- saatlerde sıkılaştırır, cilt yağlandıkça gözenekler açılır. Ancak kesinlikle sabahtan akşama kadar böyle bir durum yaşamadım çünkü cildim yağlanmadı. Yağ dengesini inanılmaz iyi kontol ediyor. Ben ilk önce bakım jelini uygulayıp üstüne losyonu birkaç damla uyguluyorum. Sonuç mükemmel! Makyaj altında da çok iyi bir baz olduğunu söylemeliyim.

Nereden Satın Alabilirsiniz?






Yorumlar

  1. kozmetik ürünler  MYscara ürünü çok iyi değilmi kozmetik ürünlere bayılıyorum parfüm olsun fondoten olsun hepsi birbirnden güzel

    YanıtlaSil
  2. En Ucuz Makyaj Malzemeleri   çok güzel bir yazı son zamanların yükselişte olan
    kozmetik ürünleri bu sitede mevcut indirimli ürünler gündemde

    YanıtlaSil
  3. Kozmetik Ürünler  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünler makyaj malzemeleri vb ürünler en uygun fiyatla sitemizde mevcut herkesin işine yarayacak
    malzemeler kremler aradığınız ne varsa bu site üzerinde mevcut bütün hepinizi sitemize bekleriz..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar